سامانه خودارزیابی کرونا در استان فارس|به این لینک مراجعه کنید

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا از راه اندازی سامانه خودارزیابی ، آموزشی و اطلاع رسانی کرونا در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۲۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ 01 March 2020

تابناک فارس به نقل از شیرازه: مهدی انصاری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در کشور، به منظور شناسایی سریع تر علائم مشابه بیماری کرونا و اطلاع رسانی و همچنین آموزش بهداشت فردی و اجتماعی جهت جلوگیری از پیشرفت بیماری به هم استانی های گرامی، سامانه ی خودارزیابی، آموزشی و اطلاع رسانی کرونا در محدوده استان فارس راه اندازی شد.

به گفته وی، شهروندان استان و همه هموطنان، با مراجعه به لینک https://www.imanpour.net/corona/ و تکمیل پرسشنامه، می توانند جهت خودارزیابی و فراگیری آموزش های لازم از علائم ابتلا به بیماری کرونا آگاهی یابند.

انصاری همچنین افزود: در صورت داشتن هرگونه علائم مشکوک به این بیماری، نتیجه پرسشنامه به صورت پیامک به فرد ارسال شده و با کارشناسان بهداشت عمومی مرتبط خواهد شد.

 این برنامه به همت گروهی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا تهیه و کارشناسان دانشجوی این دانشگاه آماده پاسخگویی به سوالات هم استانی ها و همه هموطنان در خصوص بیماری کرونا هستند.

بازدید از صفحه اولارسال به دوستاننسخه چاپی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار